6 mdr SoMe Coaching

Social Media coachingforløb


6 måneder


Arbejdet med virksomhedens profiler på sociale medier som f.eks. LinkedIn og Facebook, kræver at man er klædt på til at forstå medierne, deres værktøjer og de muligheder de giver virksomheden til at nå ud til potentielle kunder, eksisterende kunder, partnere, medarbejdere og potentielle medarbejdere. 

Det arbejde er ikke for alle og enhver – og det er ikke alle virksomheder der har råd til at ansætte en social media medarbejder. Derfor har jeg skræddersyet dette 6 måneders social media coachingforløb, hvor jeg klæder minimum en medarbejder på, til at kunne overtage arbejdet med virksomhedens tilstedeværelse på henholdsvis Facebook og LinkedIn – og i enkelte tilfælde også Instagram.


EGEN VIDEO-PRODUKTION 🎬

I løbet af de 6 måneder vil medarbejderen også komme på en workshop i videoproduktion til SoMe med egen mobiltelefon. Video er et stærkt værktøj på de sociale medier og derfor er det godt at vide, hvordan det kan benyttes i hverdagen.


EKSTERN ASSISTANCE

I løbet af forløbet vil medarbejderen blive introduceret for mine eksterne samarbejdspartnere, der kan hjælpe med specielle opgaver inden for videoproduktion, foto og tekster til f.eks. cases/anbefalinger, artikler og indhold til website med mere.


EFTER 6 MDR. FORLØB

Efter de seks måneders arbejde med virksomhedens sociale medier og virksomhedens udvalgte SoMe-medarbejder, er han/hun klar til at fortsætte arbejdet på egen hånd, i det medarbejderen har kendskab til arbejdet med Facebook og LinkedIn på et højere niveau.

Medarbejderen kender til ”spillets regler” på de sociale medier, hvordan de virker og hvordan virksomheden får mest muligt ud af tilstedeværelsen på såvel Facebook som LinkedIn.

Medarbejderen har målgrupper, en strategi og kendskabet til opsætning af betalte kampagner, samt remarketing kampagner.

Efter de 6 måneders forløb, er medarbejderen klar til at fortsætte virksomhedens seriøse tilstedeværelse på de sociale medier.


EKSTRA ✔️

Medarbejderen vil få tilbud om opfølgende workshops ca. hver halve år, hvor vi arbejder med nogle af de udfordringer medarbejderne har stået med efter endt SoMe forløb.

Disse workshops afholdes for flere ad gangen og er ikke inkluderet i prisen.


PRIS FOR 6 MDR. FORLØB

Første kvartal (md. 1,2,3): 10.000,- pr. måned.

Andet kvartal (md. 4,5,6): 8.000,- pr. måned.


EKSTERNE UDGIFTER

Forvent udgifter til evt. fotograf, videoproduktion og tekster til cases/anbefalinger, artikler med mere.



20170609_122246
17636988_10155272159643825_4470936911600867626_o-001
18954891_1319679901479720_8199640535624663893_o
20170609_122220
29497323_1681105848599439_4264478682539809378_n
19092639_1319680624812981ds_8952464765627680068_o
20170609_113731
19225812_1422405351136158_8563034181212202296_n
facebook-38
50000428_10156309317734865_1368974414183399424_o
DSCF6633
PRO19036
CS1_4358
PRO19053
PRO18353
PRO18866

FORLØBET INDEHOLDER:


✔️ 6 mdr. SoMe coaching af 1 medarbejder.

✔️ Oprettelse/optimering af profiler.

✔️ Installering af Facebook pixel på website.

✔️ Opdateringer på Facebook og LinkedIn.

✔️ Definering af succeskriteriet for de 6 mdr. 

✔️ En SoMe-strategi.

✔️ Fokus på virksomhedens målgrupper.

✔️ Fokus på virksomhedens produkter/service.

✔️ Budskaber til potentielle kunder.

✔️ Definering af in-house ekspertise.

✔️ Arbejdet med cases/referencer.

✔️ Idéudvikling til indhold (opdateringer og kampagner).

✔️ Opsætning af målgrupper i Business Manager.

✔️ Opsætning af betalte kampagner.

✔️ Opsætning af remarketing kampagner.

✔️ Evaluering af vores arbejde. Hvad virker/virker ikke?

✔️ Op til 2-3 Skype/tlf-opfølgninger om måneden.

✔️ Diverse workshops.


Derudover laver vi også en gennemgang af virksomhedens website, da det er vigtigt at vores SoMe-arbejde ikke dør hen, når vi får henvist potentielle kunder til websiden.

HVORFOR SKAL VI VÆRE TILSTEDE PÅ FACEBOOK?

Selv om Facebook ikke har haft den store fremgang i 2018, så er Facebook dog stadig det mest dominerende sociale medie i Danmark.

Over halvdelen af de danske internetbrugerne (53 pct.) bruger Facebook dagligt. LinkedIn bruges af 3 pct.

Blandt andet derfor bør danske virksomheder fortsat have fokus på Facebook. Men også af andre gode grunde.

Kilde: Danmarks Statistik - It-anvendelse i befolkningen 2018. Data bearbejdet af Slots- og Kulturstyrelsen.


LÆS MERE HER


Copyright © All Rights Reserved


N:GMC IVS

CVR: 40341374  |  Tlf.: +45 51229786  |  mail: nils@ngmc.dk


Sparekassen Kronjylland, Køge  |  Bank konto: 6686 - 0014080473
SWIFT: KRONDK22  |  IBAN: DK7266860014080473