Social Media Coachingforløb - 1 virksomhed

Social Media Coachingforløb


1 virksomhed (Privat forløb)


Arbejdet med virksomhedens profiler på sociale medier som f.eks. LinkedIn og Facebook, kræver at man er klædt på til at forstå medierne, deres værktøjer og de muligheder de giver virksomheden til at nå ud til potentielle kunder, eksisterende kunder, partnere, medarbejdere og potentielle medarbejdere. 

Det arbejde er ikke for alle og enhver – og det er ikke alle virksomheder der har råd til at ansætte en social media medarbejder. Derfor har jeg skræddersyet dette Social Media Coachingforløb, hvor jeg klæder minimum en (helst to) medarbejder på, til at kunne overtage arbejdet med virksomhedens tilstedeværelse på henholdsvis Facebook og LinkedIn – og i enkelte tilfælde også Instagram. 

Målgruppe


Små og mellemstore virksomheder uden en marketing-afdeling/medarbejder med forstand på markedsføring via f.eks. Facebook. 

Virksomheder der måske har en Facebook-side og en LinkedIn-profil, men som ikke ved hvad, hvordan og hvornår de skal kommunikere - og til hvem. 

Virksomheder der mangler en viden, forståelse og en strategi for arbejdet med deres tilstedeværelse på sociale medier. 

Måske virksomheder der allerede har haft medarbejdere afsted på et social media kursus - men som ikke ved hvordan de skal implementere det de lærte på kurset?

(Se video)


FORLØBET INDEHOLDER:


✔️ 4 x workshops for virksomhedens medarbejdere. Afholdes i virksomheden.

✔️ 4 x online/telefoniske opfølgninger. En opfølgning efter hver workshop.

✔️ 1 x privat Facebook-gruppe til opfølgning på forløbet, ideer, spørgsmål m.m.

✔️ En social media strategi.

✔️ Fri deltagelse i åben Video Workshop for 2 personer.


TILKØB:

✔️ Oprettelse/optimering af profiler.

✔️ Installering af Facebook pixel på website.

✔️ Opdateringer på Facebook og LinkedIn.

✔️ Opsætning af betalte kampagner.

✔️ Opsætning af remarketing kampagner.

✔️ 1-1 sparing. (Udover de 4 x online/telefoniske opfølgninger)

✔️ Flere pladser til åben Video Workshop. (Udover de 2 pladser)

Anbefaling:

Lotte Wigh 
Rekruttering Køge Bugt

Video: Rekruttering Køge Bugt 

EGEN VIDEOPRODUKTION 🎬

I forbindelse med forløbet, vil to medarbejdere blive tilbudt gratis deltagelse i en workshop om videoproduktion til SoMe med egen mobiltelefon. Video er et stærkt værktøj på de sociale medier og derfor er det godt at vide, hvordan det kan benyttes i hverdagen.


EKSTERN ASSISTANCE

Under forløbet vil medarbejderne blive introduceret for mine eksterne samarbejdspartnere, der kan hjælpe med specielle opgaver inden for videoproduktion, foto og tekster til f.eks. cases/anbefalinger, artikler og indhold til website med mere.


EFTER FORLØBET

Efter forløbet med virksomhedens sociale medier og virksomhedens udvalgte SoMe-medarbejdere, er de klar til at fortsætte arbejdet på egen hånd, i det medarbejderen har kendskab til arbejdet med Facebook og LinkedIn på et højere niveau.

Medarbejderne kender til ”spillets regler” på de sociale medier, hvordan de virker og hvordan virksomheden får mest muligt ud af tilstedeværelsen på såvel Facebook som LinkedIn.

Medarbejderne har målgrupper, en strategi og kendskabet til opsætning af betalte kampagner, samt remarketing kampagner.

Efter forløbet, er medarbejderne klar til at fortsætte virksomhedens seriøse tilstedeværelse på de sociale medier.


EKSTRA ✔️

Medarbejderne vil få tilbud om opfølgende workshops ca. hver halve år, hvor vi arbejder med nogle af de udfordringer medarbejderne har stået med efter endt SoMe forløb.

Disse workshops (SoMe Kick-off) afholdes for flere virksomheder ad gangen og er ikke inkluderet i prisen.


EKSTERNE UDGIFTER

Forvent udgifter til evt. fotograf, videoproduktion og tekster til cases/anbefalinger, artikler med mere.


RING/SKRIV FOR YDERLIGERE INFORMATION

Har dette forløb din interesse, bedes du ringe +45 51229786 eller skrive via KONTAKT-siden. På forhånd tak.

HVORFOR SKAL VI VÆRE TILSTEDE PÅ FACEBOOK?

Selv om Facebook ikke har haft den store fremgang i 2018, så er Facebook dog stadig det mest dominerende sociale medie i Danmark.

Over halvdelen af de danske internetbrugerne (53 pct.) bruger Facebook dagligt. LinkedIn bruges af 3 pct.

Blandt andet derfor bør danske virksomheder fortsat have fokus på Facebook. Men også af andre gode grunde.

Kilde: Danmarks Statistik - It-anvendelse i befolkningen 2018. Data bearbejdet af Slots- og Kulturstyrelsen.


LÆS MERE HER


N:GMC - social media coaching

Copyright © All Rights Reserved


N:GMC IVS

CVR: 40341374  |  Tlf.: +45 51229786  |  mail: nils@ngmc.dk


Sparekassen Kronjylland, Køge  |  Bank konto: 6686 - 0014080473
SWIFT: KRONDK22  |  IBAN: DK7266860014080473

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at blive på hjemmesiden, accepterer du vores brug af cookies.

Læs mere
Godkend